J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. świadczy szeroki wachlarz profesjonalnych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania, w tym miedzy innymi:

  • szeroki zakres analiz laboratoryjnych żywności, farmaceutyków, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, opakowań, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów,
  • badania próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej,
  • konsumenckie testy produktów,
  • ustalanie ilości i wagi towarów,
  • kontrole techniczne oraz nadzór nad terminowością wysyłek,
  • monitorowanie i badanie jakości paliw w obrocie hurtowym i detalicznym,
  • certyfikacja towarów eksportowanych do Rosji,
  • usługi audytorskie dla producentów i dystrybutorów żywności,
  • szkolenia.
 

Firma

J.S. Hamilton Poland S.A.

Ogłoszenie

Specjalista ds. Skonsolidowanej Sprawozdawczości Finansowej

Stanowisko

Specjalista

Miasto/województwo

Gdynia

Publikacja

2020-10-05

Opis Firmy

<div> <div style=\\"line-height: normal; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; text-align: center;\\"><strong>J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. </strong>(www.hamilton.com.pl)</div> <div style=\\"line-height: normal; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; text-align: center;\\">jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.</div> </div>

 

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl)

jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań, ekspertyz jakościowych i szkoleń, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. Skonsolidowanej Sprawozdawczości Finansowej

Miejsce pracy: Gdynia

 

Poszukujemy Kandydata z doświadczeniem w sporządzaniu i konsolidacji SF (BS, P&L, CF) oraz w raportowaniu danych finansowych do instytucji zewnętrznych (banki, GUS, NBP). Takiego, który swobodnie komunikuje się w języku angielskim i dba o dobre relacje z otoczeniem biznesowym. Wymagamy bardzo dobrej znajomości Excela.

 

Ponadto oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (ekonomia/rachunkowość/finanse )
  • znajomości zasad rachunkowości, w tym MSSF
  • znajomości zagadnień grupy kapitałowej m.in. nabycia udziałów, połączenia
  • dokładności, dociekliwości, dobrej organizacji pracy
  • znajomość programu księgowego IFS oraz doświadczenie w audycie będzie dodatkowym atutem

 

Główne zadania:

  • weryfikacja oraz sporządzanie miesięcznych raportów finansowych spółek zależnych w międzynarodowej Grupie Kapitałowej
  • wyliczanie wskaźników finansowych
  • bieżący kontakt z księgowością spółek zależnych (polskich oraz zagranicznych)
  • przygotowywanie dokumentów i zestawień na potrzeby audytu finansowego

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • praca w młodym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość uczestniczenia w tworzeniu systemu raportowania w ramach Grupy Kapitałowej
  • możliwość nauki i rozwoju
  • benefity pracownicze (opieka medyczna w Medicover, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty Multisport, Zakładowy Funduszu Świadczeń Socjalnych)

 

Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku „APLIKUJ”.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.