J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. świadczy szeroki wachlarz profesjonalnych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania, w tym miedzy innymi:

  • szeroki zakres analiz laboratoryjnych żywności, farmaceutyków, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, opakowań, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów,
  • badania próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej,
  • konsumenckie testy produktów,
  • ustalanie ilości i wagi towarów,
  • kontrole techniczne oraz nadzór nad terminowością wysyłek,
  • monitorowanie i badanie jakości paliw w obrocie hurtowym i detalicznym,
  • certyfikacja towarów eksportowanych do Rosji,
  • usługi audytorskie dla producentów i dystrybutorów żywności,
  • szkolenia.
 

Firma

J.S. Hamilton Poland S.A.

Ogłoszenie

Specjalista ds. Obsługi Klienta COSM

Stanowisko

Specjalista

Miasto/województwo

Gdańsk

Publikacja

2020-08-10

Opis Firmy

<div> <div style=\\"line-height: normal; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; text-align: center;\\"><strong>J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. </strong>(www.hamilton.com.pl)</div> <div style=\\"line-height: normal; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; text-align: center;\\">jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.</div> </div>

 

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl)

 Aktualnie do naszego zespołu w Branży Badań Kosmetyków i Chemii Gospodarczej poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Gdańsk ( Zaspa )

 

Pozwól, że od razu wyjaśnimy jaki kandydat na Specjalistę ds. Obsługi Klienta jest dla nas najcenniejszy: taki, który dba o długoterminowe relacje z klientami i współpracownikami, czyli jest nastawiony na komunikację i współpracę. Poza tym, ceni sobie dynamiczną pracę i jest przy tym skuteczny - definiuje problemy, ich przyczyny i proponuje rozwiązania. Aha, stawiamy na przedsiębiorczość i doskonalenie, a o wiedzę i narzędzia się nie obawiaj – dostarczamy od pierwszych dni pracy.

Najważniejsze na tym stanowisku to przygotowywanie ofert na zapytania Klientów, wysyłanie sprawozdań z badań, obsługa administracyjna - wystawianie faktur.

 

Poza wiedzą damy Ci:

  • umowę  o pracę z wypłatą na czas
  • prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • laptop i telefon służbowy z możliwością korzystania do celów prywatnych
  • dofinansowanie za udział w zawodach sportowych oraz firmową koszulkę 
  • weekendy wolne od pracy
  • pracę także w trybie zdalnym
  • możliwość korzystania z benefitów w ramach ZFŚS ( dofinansowanie do wczasów, wypoczynku dla dzieci )
  • dofinansowanie do karty Multisport

Od Ciebie oczekujemy minimum roczne doświadczenie w Obsłudze Klienta, a także:

  • wykształcenie min. średnie

Na pewno zwrócimy szczególną uwagę, jeśli:

  • twoje wykształcenie jest w obszarze kosmetologii
  • znasz język angielski tak, że swobodnie opowiesz o sobie i swojej pracy
  • znasz system IFS ( min. zatwierdzanie faktur )


Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.