J.S. Hamilton Poland S.A. świadczy szeroki wachlarz profesjonalnych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania, w tym miedzy innymi:

  • szeroki zakres analiz laboratoryjnych żywności, farmaceutyków, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, opakowań, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów,
  • badania próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej,
  • konsumenckie testy produktów,
  • ustalanie ilości i wagi towarów,
  • kontrole techniczne oraz nadzór nad terminowością wysyłek,
  • monitorowanie i badanie jakości paliw w obrocie hurtowym i detalicznym,
  • certyfikacja towarów eksportowanych do Rosji,
  • usługi audytorskie dla producentów i dystrybutorów żywności,
  • szkolenia.
 

Firma

J.S. Hamilton Poland S.A.

Ogłoszenie

Specjalista ds, obsługi klienta branża FOOD

Stanowisko

Specjalista

Miasto/województwo

Warszawa

Publikacja

2018-09-14

Opis Firmy

J.S. HAMILTON POLAND S.A.  (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.


J.S. HAMILTON POLAND S.A.  (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych,
dysponującą siecią laboratoriów analitycznych
 
 
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
 
Specjalista ds Obsługi Klienta 
Branża FOOD

Miejsce pracy: Warszawa (ul. J.Olbrachta) 


  Twoje zadania:
  • dbanie o Klientów m.in. poprzez regularny kontakt, przygotowywanie ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe,
  • zapewnienie satysfakcji Klienta poprzez wysoką jakość świadczonych usług,
  • wprowadzanie danych do systemu, prowadzenie dokumentacji,
  • wystawianie faktur po zakończonej usłudze,
  • współpraca z różnymi działami organizacji.



Chętnie Cię zatrudnimy jeśli:
  • masz wykształcenie wyższe (technologia żywności, dietetyka, towaroznawstwo),
  • potrafisz słuchać i rozpoznawać potrzeby Klientów
  • lubisz kontakt z ludźmi,
  • biegle posługujesz się komputerem (pakiet office),
  • jesteś dobrze zorganizowany i zawsze dążysz do realizacji zaplanowanych celów,
  • umiesz współpracować w zespole,
  • masz doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta(minimum rok). 

Co możemy Ci zaoferować:
  • pracę pełną wyzwań w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku laboratoryjnym,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon),
  • dostęp do wielu szkoleń,
  • pakiet benefitów (ZFŚS, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karnety sportowe).
 
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.