J.S. Hamilton Poland S.A. świadczy szeroki wachlarz profesjonalnych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania, w tym miedzy innymi:

  • szeroki zakres analiz laboratoryjnych żywności, farmaceutyków, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, opakowań, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów,
  • badania próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej,
  • konsumenckie testy produktów,
  • ustalanie ilości i wagi towarów,
  • kontrole techniczne oraz nadzór nad terminowością wysyłek,
  • monitorowanie i badanie jakości paliw w obrocie hurtowym i detalicznym,
  • certyfikacja towarów eksportowanych do Rosji,
  • usługi audytorskie dla producentów i dystrybutorów żywności,
  • szkolenia.
 

Firma

J.S. Hamilton Poland S.A.

Ogłoszenie

Project Manager - badania rynku

Stanowisko

Manager

Miasto/województwo

Gdynia (woj. pomorskie)
Warszawa (woj. mazowieckie)

Publikacja

2018-02-13

Opis Firmy

J.S. HAMILTON POLAND S.A.  (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.
Project manager – badania rynku
Miejsce pracy: Gdynia (opcjonalnie Warszawa)
 
Zakres obowiązków:
  • samodzielne prowadzenie projektów badawczych dla klientów polskich i zagranicznych
  • opracowanie założeń i metodologii projektów, wycena, wsparcie przy tworzeniu ofert
  • planowanie, organizowanie oraz koordynowanie projektów
  • tworzenie narzędzi badawczych niezbędnych do przeprowadzenia badań
  • przygotowywanie raportów z wnioskami oraz rekomendacjami
  • kierowanie pracą zespołu dedykowanego do projektów, nadzór nad realizacją zleconych zadań
  • bezpośrednia, codzienna współpraca z firmami zajmującymi się koordynacją prac w terenie
  • współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie realizacji projektów
  • rozwój badań marketingowych w JSHP
  • dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów
 
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego w zakresie, socjologii, zarządzania i marketingu, ekonomii lub pokrewnych
  • minimum 3 lata doświadczenia pracy w agencji badawczej
  • bardzo dobrej znajomości j. angielskiego
  • biegłej znajomości technik, metodologii badawczych zarówno jakościowych jak i ilościowych
  • doświadczenia w koordynowaniu lub zarządzaniu projektami
  • wysoko rozwiniętych umiejętności analizy i syntezy danych oraz wyciągania wniosków
  • doskonałej organizacji pracy, dokładności, terminowości w realizacji zadań
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz pracy zespołowej;
  • zaawansowanej znajomości programów MS Office (szczególnie Excel oraz Power Point) 
 
Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • ubezpieczenie na życie
  • dużą samodzielność w działaniu
  • udział w ciekawych, rozwijających kompetencje projektach
  • dofinansowanie do kart sportowych
Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie CV.
 
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami. Informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy.