J.S. Hamilton Poland S.A. świadczy szeroki wachlarz profesjonalnych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania, w tym miedzy innymi:

  • szeroki zakres analiz laboratoryjnych żywności, farmaceutyków, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, opakowań, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów,
  • badania próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej,
  • konsumenckie testy produktów,
  • ustalanie ilości i wagi towarów,
  • kontrole techniczne oraz nadzór nad terminowością wysyłek,
  • monitorowanie i badanie jakości paliw w obrocie hurtowym i detalicznym,
  • certyfikacja towarów eksportowanych do Rosji,
  • usługi audytorskie dla producentów i dystrybutorów żywności,
  • szkolenia.
 

Firma

J.S. Hamilton Poland S.A.

Ogłoszenie

Fieldwork Manager/Kierownik Pracowni Badań Konsumenckich

Stanowisko

Kierownik

Miasto/województwo

Gdynia

Publikacja

2019-02-05

Opis Firmy

J.S. HAMILTON POLAND S.A.  (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.
 
 
J.S. HAMILTON POLAND S.A.  (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych,
dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.
 
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
 
Fieldwork Manager/
Kierownik Pracowni Badań Konsumenckich
Miejsce pracy: Gdynia

 

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za realizację badań (głównie ilościowych – CLT i HUT) oraz  przypisanymi do działu studiami CLT w Gdyni i Katowicach,
  • Planowanie i organizacja badań, zgodnie z ustalonymi wytycznymi i harmonogramem,
  • Koordynowanie realizacji projektów realizowanych przez podległy zespół,
  • Współpraca z zewnętrznymi zespołami realizacji badań w terenie (realizacja podzlecana),
  • Rozwój zaplecza technicznego i narzędzi badawczych,
  • Tworzenie budżetów kosztowych projektów i rocznych budżetów działu,
  • Dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów;
 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego w zakresie socjologii, zarządzania, marketingu, ekonomii, towaroznawstwa lub pokrewnych,
  • Minimum trzech lat doświadczenia w agencji badawczej,
  • Doświadczenia w realizacji badań ilościowych w obszarze FMCG (CLT, HUT),
  • Biegłej znajomości technik i metodologii badawczych ilościowych (doświadczenie w realizacji badań jakościowych będzie dodatkowym atutem ),
  • Znajomości oprogramowania wspierającego realizację badań ( np. CADAS ),
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • Doświadczenia w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem,
  • Odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym;
 

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w doświadczonym zespole,
  • Prywatne ubezpieczenie na życie,
  • Dofinansowanie do kart sportowych,
  • Darmową opiekę medyczną w placówkach Luxmed, 
  • Dofinansowanie do nauki j. angielskiego,
  • ZFŚS (m.in wczasy pod gruszą,  współfinansowanie wypoczynku dla dzieci itp.);
 
Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.