J.S. Hamilton Poland S.A. świadczy szeroki wachlarz profesjonalnych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania, w tym miedzy innymi:

  • szeroki zakres analiz laboratoryjnych żywności, farmaceutyków, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, opakowań, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów,
  • badania próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej,
  • konsumenckie testy produktów,
  • ustalanie ilości i wagi towarów,
  • kontrole techniczne oraz nadzór nad terminowością wysyłek,
  • monitorowanie i badanie jakości paliw w obrocie hurtowym i detalicznym,
  • certyfikacja towarów eksportowanych do Rosji,
  • usługi audytorskie dla producentów i dystrybutorów żywności,
  • szkolenia.
 

Firma

J.S. Hamilton Poland S.A.

Ogłoszenie

Kierownik Biura Zarządu

Stanowisko

Kierownik

Miasto/województwo

Gdynia

Publikacja

2019-01-09

Opis Firmy

J.S. HAMILTON POLAND S.A.  (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.
J.S. HAMILTON POLAND S.A.  (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych,
dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.
 
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
 
Kierownik Biura Zarządu 
Miejsce pracy: Gdynia

 

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu (min. prowadzenie kalendarza Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań),
  • Ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy Zarządem Grupy Kapitałowej, Spółkami zależnymi oraz działami w Spółkach,
  • Organizacja spotkań, narad i konferencji oraz wyjazdów służbowych Zarządu,
  • Terminowe przygotowywanie pism, raportów, prezentacji na potrzeby Zarządu,
  • Uczestniczenie w spotkaniach i prezentacjach,
  • Reprezentacja pracodawcy w ramach powierzonych obowiązków,
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i korespondencji,
  • Realizacja samodzielnych projektów na zlecenie Zarządu Grupy Kapitałowej,
  • Dbałość o wizerunek firmy.
 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego (mile widziane prawnicze),
  • 3-5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku Kierownika Biura Zarządu lub Asystenta / Asystentki Zarządu,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Dobrej znajomość pakietu MS Office,
  • Inicjatywy, doskonałej organizacji pracy, dokładności, sumienności, umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Wysokiego poczucia odpowiedzialności,
  • Zaangażowania w wykonywaną pracę,
  • Doświadczenia w pracy w centrali grupy kapitałowej (mile widziane).

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w doświadczonym zespole,
  • Prywatne ubezpieczenie na życie,
  • Dofinansowanie do kart sportowych,
  • Darmową opiekę medyczną w placówkach Luxmed, 
  • ZFŚS (m.in wczasy pod gruszą, dofinansowanie do nauki j.angielskiego, współfinansowanie wypoczynku dla dzieci itp.)
 
Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.