J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. świadczy szeroki wachlarz profesjonalnych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania, w tym miedzy innymi:

  • szeroki zakres analiz laboratoryjnych żywności, farmaceutyków, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, opakowań, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów,
  • badania próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej,
  • konsumenckie testy produktów,
  • ustalanie ilości i wagi towarów,
  • kontrole techniczne oraz nadzór nad terminowością wysyłek,
  • monitorowanie i badanie jakości paliw w obrocie hurtowym i detalicznym,
  • certyfikacja towarów eksportowanych do Rosji,
  • usługi audytorskie dla producentów i dystrybutorów żywności,
  • szkolenia.
 

Firma

J.S. Hamilton Poland S.A.

Ogłoszenie

Asystenta ds. Obsługi Klienta Branża Badań Zabawek (TOYS)

Miasto/województwo

Gdynia

Publikacja

2020-08-19

Opis Firmy

<div> <div style=\\"line-height: normal; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; text-align: center;\\"><strong>J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. </strong>(www.hamilton.com.pl)</div> <div style=\\"line-height: normal; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; text-align: center;\\">jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.</div> </div>
 

Jako J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych. Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem, która nieustannie się rozwija. Zatrudniamy ponad 800 pracowników w całym kraju. Szukamy ludzi wszechstronnych, o szerokich horyzontach, z pasją i ciekawością. Liczy się dla nas otwartość, chęć nauki i rozwoju, umiejętność poszukiwania rozwiązań oraz zaangażowanie.

 

Asystenta ds. Obsługi Klienta

Branża Badań Zabawek (TOYS)

- zabawki i artykuły dla dzieci -


Miejsce pracy: Gdynia

 


 Zakres obowiązków:

  • bieżąca, posprzedażowa obsługa klienta – analiza potrzeb klientów, weryfikacja zleceń pod względem zgodności z ofertą, wystawianie faktur i innych dokumentów związanych z realizacją zlecenia
  • zapewnienie prawidłowej obsługi procesu realizacji zamówienia– współpraca z działem rejestracji i innymi działami w celu monitorowanie poziomu realizacji zlecenia na każdym jego etapie,
  • bieżąca komunikacja z Klientem i Podwykonawcami w celu udzielania informacji o statusie realizacji zlecenia
  • administracyjne wsparcie Doradcy Handlowego w realizacji transakcji sprzedaży
  • potwierdzanie zakresu zleconych badań ( zabawki i artykuły dla dzieci ) w porozumieniu z Doradcą Handlowym
  • tworzenie sprawozdań (w programach World i Excel ) na podstawie danych z systemu typu LIMS (Laboratoryjny System Informatyczny)
  • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z Klientami

 
Oczekiwania:

  • mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta,
  • wykształcenie min. średnie (preferowane kierunki: zarządzanie jakością, towaroznawstwo)
  • umiejętność budowania, rozwijania i utrzymywania długofalowych relacji z Klientami
  • znajomość języku angielskim na poziomie umożliwiającym swobodny kontakt (głównie mailowy) z podwykonawcami zagranicznymi
  • posługiwanie się pakietem MS Office (głównie Excel i Word) umożliwiające tworzenie prostych sprawozdań z badań

Oferujemy:

  • realny wpływ na jakość zabawek i artykułów dla dzieci
  • możliwość kreowania własnych rozwiązań w obrębie swojego stanowiska pracy
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę oraz udział w systemie premiowym
  • profesjonalne wdrożenie do pracy oraz szkolenia merytoryczne, 
  • benefity (pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do kart sportowych)
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.