J.S. Hamilton Poland S.A. świadczy szeroki wachlarz profesjonalnych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania, w tym miedzy innymi:

  • szeroki zakres analiz laboratoryjnych żywności, farmaceutyków, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, opakowań, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów,
  • badania próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej,
  • konsumenckie testy produktów,
  • ustalanie ilości i wagi towarów,
  • kontrole techniczne oraz nadzór nad terminowością wysyłek,
  • monitorowanie i badanie jakości paliw w obrocie hurtowym i detalicznym,
  • certyfikacja towarów eksportowanych do Rosji,
  • usługi audytorskie dla producentów i dystrybutorów żywności,
  • szkolenia.
 

Firma

J.S. Hamilton Poland S.A.

Ogłoszenie

Asystent ds obsługi klienta

Stanowisko

Asystent

Miasto/województwo

Gdynia (woj. pomorskie)
Warszawa (woj. mazowieckie)
Tychy (woj. śląskie)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)

Publikacja

2018-08-16

Opis Firmy

J.S. HAMILTON POLAND S.A.  (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.
 
J.S. HAMILTON POLAND S.A. (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań ,ekspertyz jakościowych i szkoleń, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Asystenta ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia / Tychy/ Warszawa - do wyboru

 Zakres obowiązków:
  • prowadzenie korespondencji i rozmów z klientami,
  • proste prace biurowe, 
  • pełna opieka nad Klientem - od zapoznania się z potrzebami, poprzez przygotowanie oferty i monitorowanie przebiegu zamówienia do fakturowania
  • czynności wspierające dział sprzedaży (przygotowywanie materiałów marketingowych, prezentacji Power Point, reprezentowanie firmy na targach)
  • współpraca z różnymi działami wewnątrz firmy
 
Od kandydatów oczekujemy:
  • mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta,
  • wykształcenia chemicznego (biologia, technologia żywienia i pokrewne) 
  • umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • komunikatywności,
  • bardzo dobrej organizacji pracy, dokładności, sumienności
  • biegłego posługiwania się komputerem (pakiet Office, Internet i inne)
  • gotowość do nauki, chęć ciągłego rozwoju zawodowego

Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • przyjazną atmosferę w młodym, zgranym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego, 
  • dostęp do szkoleń (w tym e-learningowe)
  • benefity (pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do kart sportowych)
 
 

 

 
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie CV poprzez przycisk APLIKUJ.