J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. świadczy szeroki wachlarz profesjonalnych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania, w tym miedzy innymi:

  • szeroki zakres analiz laboratoryjnych żywności, farmaceutyków, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, opakowań, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów,
  • badania próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej,
  • konsumenckie testy produktów,
  • ustalanie ilości i wagi towarów,
  • kontrole techniczne oraz nadzór nad terminowością wysyłek,
  • monitorowanie i badanie jakości paliw w obrocie hurtowym i detalicznym,
  • certyfikacja towarów eksportowanych do Rosji,
  • usługi audytorskie dla producentów i dystrybutorów żywności,
  • szkolenia.
 

Firma

J.S. Hamilton Poland S.A.

Ogłoszenie

Asystent ds. marketingu i obsługi klienta

Miasto/województwo

Gdynia

Publikacja

2019-08-19

Opis Firmy

<div> <div style=\\\\"line-height: normal; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; text-align: center;\\\\"><strong>J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. </strong>(www.hamilton.com.pl)</div> <div style=\\\\"line-height: normal; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; text-align: center;\\\\">jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.</div> </div>
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o.  (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych
 
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent ds. marketingu i obsługi klienta

Miejsce pracy: Gdynia

 

Zakres obowiązków:

  • odpowiadanie na zapytania ofertowe
  • pozyskanie nowych klientów dla usług laboratoryjnych z branży badań środowiska
  • weryfikowanie działalności klientów
  • przygotowywanie ofert w systemie i prowadzenie negocjacji z klientami
 

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego (mile widziane chemiczne, ochrona środowiska, marketing i pokrewne)
  • doświadczenia w marketingu i/lub obsłudze klienta
  • biegłego posługiwania się komputerem (pakiet Office, Internet i inne)
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • interesującą pracę w dynamicznym i chętnym do pomocy zespole
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego