J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o. świadczy szeroki wachlarz profesjonalnych usług dla przemysłu, handlu, transportu, dystrybucji i składowania, w tym miedzy innymi:

  • szeroki zakres analiz laboratoryjnych żywności, farmaceutyków, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, opakowań, paliw ciekłych i stałych oraz chemikaliów,
  • badania próbek środowiskowych (wody, ścieków, odpadów, gleb itp.) oraz opracowywanie dokumentacji środowiskowej,
  • konsumenckie testy produktów,
  • ustalanie ilości i wagi towarów,
  • kontrole techniczne oraz nadzór nad terminowością wysyłek,
  • monitorowanie i badanie jakości paliw w obrocie hurtowym i detalicznym,
  • certyfikacja towarów eksportowanych do Rosji,
  • usługi audytorskie dla producentów i dystrybutorów żywności,
  • szkolenia.
 

Firma

J.S. Hamilton Poland S.A.

Ogłoszenie

Asystent ds. obsługi klienta Warszawa

Miasto/województwo

Warszawa

Publikacja

2019-06-07

Opis Firmy

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.
 
 
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o.  (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.

 Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: 

Asystent ds. Obsługi Klienta  

Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • pełna opieka nad Klientem (reagowanie na potrzeby Klienta, przygotowanie ofert, prowadzenie korespondencji, monitorowanie przebiegu zamówienia, wystawianie faktur)
  • zapewnienie satysfakcji Klienta poprzez wysoką jakość świadczonych usług
  • wprowadzanie danych do systemu i prowadzenie dokumentacji
  • współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji J.S. Hamilton

Chętnie Cię zatrudnimy jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe (dodatkowym atutem będą kierunki ochrona środowiska, chemia, biologia, bądź pokrewne)
  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta, lubisz i chcesz to robić nadal
  • potrafisz prowadzić merytoryczne rozmowy telefoniczne oraz spotkania z Klientami
  • jesteś świetnie zorganizowaną osobą
  • realizujesz wyznaczone cele zawodowe
  • biegle posługujesz się komputerem (pakiet Office, Internet)
  • wyznajesz zasadę, że nie ma problemów, są za to rozwiązania

Co możemy Ci zaoferować:

  • umowę o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • wsparcie doświadczonego zespołu
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatną opiekę medyczną
  • dofinansowanie do kart sportowych